مصطفى وعائلته الفاجره

3
امى حنان المتناكه

الكل متخيل ان امو رمز للشرف والاحترام وده اللى اغلب الناس متوقعاه وانا كنت زيكو بس اكتشفت ان اى ام طول ما جوزها مكيفها تحبو اد حياتها انما لو قصر فى نياكتها تنقلب 360 درجه لان فعلا الدراسات اثبتت ان شهوة الانثى اكبر من شهوة الرجل بكتير وده هتلاحظوة لو كنت بتراقب امك وابوك بينكها تلاقيها بره قوضه النوم الست المحترمه الملتزمه انما اول ما تخش قوضه النوم تبقا شرموطه لابعد الحدود
انا مصطفى 22 سنه حاصل على دبلوم زراعى موجب وبعشف جنس المحارم حتى الجنون معنديش حدود فى جنس المحارم عيلتى الشراميط تتكون من
1- ابويا 54 سنه موظف زراعى غلبان ظهره اتحنى من كتر نيك المفتريه امى بالرغم ان صحتو زمان كانت قويه جدا
2- امى حنان المتناكه 50 سنه تعشق النيك جدا عندها استعداد تتناك 24 ساعه فى اليوم وهى ست بيت زى النسوان بتاع زمان متعلمتش ست بيت طويله شعرها اسود بزازها كبار اوى ومدلدلين بطنها كبيره وبارزه سرتها واسعه طيازها عباره عن جبلين طيازها من النوع العريض اللى ليه هانش عريض بارزين جدا لورا بتلبس فى الصيف اغلب الوقات قمصان نوم على اللحم واففففففففف بتجنن لما تلبس كدا تلاقى القميص محشور بين فلقاتها الكبار طول اليوم وهى من النوع اللى مبتحلقش شعرتها ولا تحت باطها لدرجه ان شعرتها بتبقا طالعه من القميص وهى خارجه بتلبس عبايات تحتها قميص نوم وسلب من النوع الكبير ومبتلبسش سينتيانات خالص وبتبقا حلامتها ظاهرين اوى امى فى البيت لسانها زفر تشتم وتقول يا خول يا وسخ
3-اختى فاطمه 32 وارثه الشرمطه عن امها وامى جوزتها بدرى لانها كانت بدات تتفضح فى الحاره بعد ما اتخرقت
4-خالتى ساميه 47 سنه ست بيت مش متعلمه تعشق نيك الطيز ودى اقرب خاله لامى لانى عرفت بعد كده ان كل حفلات نيكها كانت مع امى وهى قصيره شويه قمحيه طزها كبييييييييييييره ومدوره كرشها كبير بزازها وسط بس حلامتهم كبيره جدا وسودا
4-جوز خالتى ساميه اسمو عوض اسمرانى شويه بس جته كرشو كبير وزبو كبير جداااااا وبيحترم امى قدان الناس جدا ومبيقلها اللى يا ام مصطفى
5- عمتى سوسن 49 سنه ودى بقا شرموووووووووطه جدا وده كان سبب طلاقها طويله وشها مدور كرشها كبير وجميل طيازها مدورين اوى والفاصل اللى بتهم كبير بزازها مدورين وكبار اوى حلامتهم بنيه شعرها ناعم بتلفو على شكل كحكه ودى قاعده معانا فى البيت بتلبس فى البيت قمصان بيتى خفيبفه وافففففف لحمها بيبقا باظظ منو بتحب تسيب شعرتها طويله اعتقادا منها ان الشعره دى هى اللى بتهيج الرجاله كسمك يا عمتى ساميه

تبدا الاحداث فى قريه من قرى طنطا زفته بيت ريفى تقوم امى حنان من غرفتها لابسه قمبص النوم ابو حمالات على اللحم بزازها كل فرده فى جمب كرشها طالع لقدام محشور فى القميص طزها شدا القميص اوى من ورا طبعا زى كا قلتلكم لان طيز امى كبيره جدا وتبدا تلف شعرها المنكوش الخشن على ايديها على شكل كحكه وتنادى يا سوسن قومى يالا يا امه علشان نعمل الفطار وندف البيت قومى يالا يا وليه يا خرابى يا ولاد مفيش حد فى البيت ده عايز يساعدنى بعدها تخش امى الحمام علشان تشخ وتسمع صوت المدافع شغاله جوة وصوتها وهى عماله تنتع وهى بتشخ بعد كده تغسل طزها وتقوم وحواليت طزها بقعه ميه كبيره
لان طزها بيتبلع ميه كتير وتروح قوضه عمتى تصحيها وتلاقيها نايمه بالقميص على اللحم وفرده بز طالعه بره والقميص مرفوع لغايه طزها وتقول يخربيتك انتى كنتى بتعملى اه طول الليل يا بت يل سوسن وتعد تصحى فيها يا سوسن قومى يا وليه ةعمتى تقلها سيبنى يا حنان انا جايه وراكى انا تعبانه طول الليل وامى تقلها ارحمى نفسك يا شرموطه فلقتين طيزك بعدو عن بعبض من كتر البعبصه ولمى نفسك شويه بدل ما الواد مصطفى ياخد بالو منك وابقى البسيلك حاجه تحت الهدوم بدل ما جسمك كلو باظظ كدا وعمتى تقلها منت سايبه لحمك باظظ اهو ولا اشمعنا انا امى تقلها انا امو يا وسخه معقول هيبصلى وعمتى تقلها وانا عمتو امى تقلها هو انا هخلص معاكى قومى يالا خلينا تبدا اليوم بدرى وتقوم عمتى واففففففففففف تحتها رقعه كبيره زى ما يكون ميه واقعه عليها امى تشفها تقلها اه ده يا سوسن انتى مش هتبطلى الشرمطه بتاعتك دى علشان كده قايمه مهدود حيلك وهى تقول لامى اعمل اه يا حنان يا اختى ما انتى عارفه انى تعبانه ومش قادره وامى تقلها منتى كان معاكى راجل اتبطرتى هلى النعمه ليه وعمتى تقلها مانتى عارفه انو كان زى النيله مبيعرفش يعمل حاجه هو لو كان يعرف يعمل حاجه كنت بصيت بره وقعدت تعيط وامى خدتها فى حضنها وقالتلها خلاص متعيطيش مهو الحال من بعضو اخوكى مش عارف حته ينام معايا 5 دقايق على بعض ومقضيها طول الليل بعبصه عمتى قالت لها احمدى رنا غير مش لاقى حته بعبوص واحد امى قعدت تضحك وهى قعدت تضحك وطلعو من القوضه مبسوطين
بخشو المطبخ يحضرو الفطار وتبدا عمتى تقطع الخيار وهى بتقطع الخيار تمسك حياره كبيره وتقول لامى اه رايك فى الخياره دى يا بت يا حنان
وامى تقلها مش وقتو يا وليه بدل ما حد بسمعنا وعمتى تقلها واه يعنى ميسمعو هما زنقو حد فوقينا وامى تقلها منتى شرموطه ميهمكيش حد انما انا الكل عارف انى محترمه قامت عمتى ضحكت ضحكه عاليه اوى وقالت محترمه....بقماره جوز اختك ساميه اللى ناكك انتى وهى على سرير جوزك امى بصت لها واستغربت وقالت لها بس يا لبوة حتفضحينا وطى صوتك اتى عرفتى ازاى عمتى قالت بطريقتى الخاصه امى قالت لها طب بس خلصى ونتكلم فى الموضوع ده بعدين كل ده وانا سامع الكلام حرف حرف والغريبه انى لقيت زبى واقف زى الحديده وجريت على قوضتى وعملت انى صحبت وخارج اغسل وشى وصحى ابويا وقعدنا نقطر وانا لاحظت ان امى سرحانه وطبعا انا عارف السبب اكلنا وقمنا ولبس ابويا هدومه وسال امى انتى عايزه حاجه اجبها وانا جاى يا ام مصطفى امى ردت وقالتلو عايزا سلمتك يا خويا مع السلامه وانا اخدت كتبى وطلعت على السطح علشان اذاكر وفضلت واقف على السلم اتصنت على امى وعمتى
امى مسكت عمتى وقالت لها انتى عرفتى منين يا شرموطه ان عوض ناكنى ضحكت عمتى ضحكه شرمطه وقالت لها مش هقلك وهسيبك على نارك امى قعدت تحلفها لعغايه ما عماى قالت لها يا لبوة اللى انتى واختك متتعرفهوش ان عوض بينكنى من ايام مكنت متجوزه وهو اللى قالى امى قالت اه يا عوض يا وسخ هتفضحنى عمتى قالت لها لا متقلقيش عوض مبتكلمش مع اى حد فى الموضوع ده

بعد ما عمتى قالت لامى ان جوز خالتى عوض هو اللى قالها انو بينيك امى وخالتى مع مع بعض جرت امى هلى التلفون واتصلت على خالتى سامبه وقالت لها ازيك يا ساميه ردت خالتى ازيك يا حنان هامله اه امى ردت وقالت زفت يا سامبه جوزك هبغضحنا يا ساميه ردت خالتى ازاى يا حنان امى قالت سوسن سلفتى عرفت منين ان عوض بينكنى خالتى ضحكت وقالت هو ده اللى مزعلك امى قالت هو انتى عارفه يا ساميه ان سوست عارفه ردت خالتى اه عارفه لان سوسن جوزى عوض بينكنا مع بعض امى قالت اااه يا حبه شراميط يعنى عوض ناك العيله كلها وضحكت ضحكه اول مره اشوق امى بتضحكها وقالت لها اسمعى يا ساميه عوض عندك قالت اه قالت لها خلاص انا وسوسن جاين لكو ردت خالتى مبضيعيش وقت يا حنان يا اختى ماشى مستنينكم
قفلت امى مع خالتى واتصلت على ابويا ايوة يا ابو محمود انا راحه انا وسوسن عند ساميع اختى شويه وهرجع على الظهر ابويا قلها ماشى بس متتاخريش علشان عايزك النهارده ضرورى امى ضحت وقالتلو اتهد يا راجل
نادت امى على عمتى يا سوسن تعالى يا وليه جات عمتى وقالت عايزه اه يا حنان قالت لها تعالى هنروح لساميه اختى شويه عمتى قالت لها مرواحك ده قالقنى يا حنان ناويه على اه قالت لها تعالى بس يا وليه ودخلت امى غيرت هدومها ولبس العبايه وف ادها شنطه وعمتى لبست عبايتعا برضو واففففففف على مظر ظيازهم بجننو كباااار ومدورين وبارزين ورا اوى نادت امى على يا محمود على اساس انا على السطح يا ولا احنا راحين لخالتك وجاين على الظهر كده طبعا انا كنت سامع كل اللى حصل وعرفت ان امى ناويه على نيكه كبيره من جوز خالتى عوض هى وخالتى وعمتى المهم قلتلها ماشى يا امه وبعد كدا مشو
انا نزلت البيت عامل زى التور الهايج جبت لباس امى الكبير وقعدت امصو من عند كيها واعدت البس قمصان نومها واشم الريحه اللى فيه انا هجت جدا وقلت لازم اشوف امى وهى بتتناك وافتكرت ان خالتى عند بتها من ورا شباك مفشوخ كانت ندهت لى قبل كده اقزح منو علشان اجيب لها المفتاح اللى كانت نستو هناك الشباكده بيفتح على غرفه المعيشه عندهم اللى بيحطو فيها الوز والسكر وكده وفعلا لبست هدومى بسرعه علشان الحق الحفبه من اولها وخرجت وانا بجرى وفعلا قزحت من الشباك ونزلت القوضه وفتحت الباب براحه لقيت جوز خالتى عوض قاعد مع خالتى وبيتكلمو جوز خالتى بيقول لخالتى بس اختكحنان دى لبوة اوى يا سامبه خالتى ردت طول عمرها هايجه على طول دا ابويا جوزها بدرى قبل ما بتفضح لانو مسكها كذه مره مع واحد جوز خالتى رد وقال احووووووو يعنى اختك لبوة ردت اه لبوة كبيره جوز خالتى بس مش باين عليها خالص خالتى ردت هى عامله نفسها محترمه بس دى لبوة كبيره تعرف يا عوض نص نسوان الحته نامو معاها عوض رد وقال هى برده مكنه يا ساميه دا عليها طيز تهبل وقام الباب مخبط

قامت خالتى ساميه تفتح الباب وكانت لابسه قميص نوم على اللحم اففففففففف متظر طيازها جننى زى ما قلتلكو ان طيازها كبيره اوى من النوع المدور وواقفين مش ساقطين وجوانبها كانت مليانه من النوع اللى مرهل فيه دهن قامت خالتى وقميص النوم محشور بين فلقاتها فتحت الباب وكانت امى وعمتى سوسن امى سلمت عليها وعمتى كمان ودخلت جوة لقت جوز خالتى عوض بشرب فى الشيشه واااااااااففففففففف على اللحصل كان الحوار كالتالى

امى : اه يا خول مسبتش ولا وحده اللى ما نطيط عليها فى العيله اه مفكر نفسك عنتر زمانك
عوض: انتى الاصل برضو يا ام محمود دا كفايه فلقه طيزك تهد جبال
امى : ولما هى مهيجاك اوى كده بتبص لغرها ليه وبعدين هات الشيشه دى هنا شويه عايزه اخد نفسين
عوض : انتى تامرى يا ملبن احنا كلنا تحت رجليكى خدامينك

واقامت عمتى سوسن قايله امال عامله نفسك محترمه ليه يا شرموطه فى البيت منتى طلعتى اسخم منى امى قالت لها يا شرموطه الصنعه انك تتناكى ومحدش يعرف عنك حاجه مش زيك الحاره كلها عارفه انك شرموطه وقامت امى واخده الشنطه اللى كانت معاها ودخلت قوضه نوم خالتى وقعدت خالتى جمب عوض وعمتى يشربو فى الشيشه قامت عمتى وقالت انا حرانه وقلعت العبايه واففففففففففففففف كانت لابسه العبايه وتحتها قميص نوم بحمالات بس اول ما شفتها زبى وقف زى المدفع كان بزازها الكبار جاين على الجمب وتحت باطها اسود مش عارف ليه وفيه شعر صغنن وكان كرشها بارز اوى وسرتها كانت واسعه اوى وطيازها اااااااااااه يا عمتى يا لبوة على فكره عمتى بتلبس مقاس xxxxxl فى الكلوتات اول ما عوض شافها قالها لسه زى ما انتى يا لبوة مش هتتغيرى وقالها لسه بتحبى الشتيمه يا سوسن قالتلو طبعا انا بنت متناكه بهيج من الشتيمه


قام عوض زى التور الهايج وقال هيجتينى يا بنت المتناكه وقام قازح على عمتى وقعد يبوس فيها ويقول اه يا عيله متناكه كلكو شراميط انتو ولاد زوانى وعمتى مولعه تحتو وتقول انا بنت متناكه انا جايه من الحرام امى حبلت فى من الحرام وقامت قايمه قلعت القميص اللى لابساه ةقعدت تحضن عوض وقامت ماسكه زبو تلحس فيه زى المجنونه وتدخل بيوضه فى بقها وتقول ااااااه طهمهم حلو وعوض يضربها على طزها وهى تهز طيازها وخالتى هاجت وقامت قايله ولعتو كسى يا ولاد المتناكه وقامت قالعه القميص اللى كانت لابساه وبانت اللحمه وقامت نازله تحت عمتى

القصه ليها اجزاء كتير بس يا ريت الردود علشان امتعكو انتظرونى فى الجزء الثانى

التعليقات

  1. تريد الكثير من افلام سكس ادخل علي تلك العناوين https://www.moviesneek.com/
    الان يمكنك متابعة وتحميل سكس من الرابط التالي https://www.downloadsxeyhot.com/

    ردحذف
  2. ‏‪+994 40 391 61 44‬‏اي بنت قحبه شرموطه كبيره بسن صغيره من اليمن تجي وتساب هذا رقمي

    ردحذف
  3. بنات اسحاق اوملكات اومتحررين عندي قروبات وتس اب للجادين رقمي وتس اب 00967730506104اوديوثين جادين يصوربلاثبات غيرهم بلوك اومطلقه مرمله تشتي تتزوج بجدتجي وتس اب

    ردحذف

يتم التشغيل بواسطة Blogger.