انا وأمى

0
انا أسمى محسن 12 سنة وأبى 45 سنة أما ملكتى امى 40 سنة جميلة جدا
انا كنت وحيد فى حياتى منعزل عن الناس لدرجة ابى استغرب منى
وفى يوم من الأيام كنت راجع من الدرس فتحت باب الشقة ودخلت لقيت ماما فى
المطبخ بتحضير الغداء فدخلت وسلمت عليها وقتها على بابا قالت زمان جاى
وبعد شوية لقيت بابا بيت رديت علية قل خلى مات تلبس علشان هرم على حاجة
حلو ذهبت آخبر ها لقيتها نايمة بانى على شفت ملكة نايمة بقميص نوم شفاف
لقيت بزاز ها كبيرة معرفشى اية إلى حصلى لقيت جسمى بيرتجف من إلى
انا شايفة وزبرى بقى صلب زى الحديد قربت منها اصحيها ماما لم تتحرك
لقيتها فرصة حلوة علشان استمتع بهذا الجمال اتصلت باب وقتلة ماما نايمة
مش عاوزة تحصى ماشى خليها بكرة قلت معاك ثم رجعت تانى عندها
لقيتها نايمة ومش حاسة بحاجة خالص لقيت نفس بقرب منها ثم انتصب
زبرى تانى ومش حاسس بدنيا حسيت انى لوحدى قربت منها اصحيها مش عاوزة
لقيت باب الشقة بيتقفل أربكت من ابى وأنا خالع هدومى استخبيت لقيتة خلع
هدومى كلها لقيت زبرة كبير اوى فى مخيلى كس امى دخل على السرير
ولقيت كشف ماما وعاوز ينكها ثم راح الحمام خرجت انا على غرفتى
نمت وفى الصباح گنا بنفطر ماما قالتى نعم حبيبى انا اصحى فيك وانتى مبتصحيش
لقيت بابا رد وقال أمك نومها تقيل خرجنا مع بابا ونا شقة جديدة وأبى راح شغلة
وعدنا انا وماما ننظف الشقة فى يومين لقيت ماما بقتل انا دخلة انام شوية
وأبقى صحينى نزلت إلى الصيدلية جبت حبوب فياجرا ومنوم ثم رجعت إلى البيت
وعملت عصير لابى وخطط النوم فية ونا قاعد مستنى ثم دخلت إلى القوضة
اصحى فى ابى نام

لا يوجد تعليقات

أضف تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.